- svar på tal

Postat av: Clara <3
Hej jag har läst din blogg ett tag och nu och när jag såg det här inlägget så undrade jag vad det va för speciellt den 9 april, för när jag gick tillbaka i tiden i din blogg så hade du och den här 'nicolas' redan gjort slut, snälla kan inte du skriva ett inlägg om det, tack på förhand:) jätte fin blogg förresten<33

svar:

hej Clara, vill börja med och säga tack blir så glad när en del säger att jag har har fin blogg. jo vi/han har redan gjort slut. men 9 april de var då han och jag blev tillsammans de var därför jag skrev de!

Kommentarer
Postat av: Clara <3

Hej igen jag tack för ditt svar:), jag vet inte men jag tror att ni måste ha blivit tsm den 9 APRIL, vet inte om jag har fel men om man kollar tillbaka i bloggen så är det mer logiskt;) <3

2010-06-14 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0