- kan inte sluta tänka på dig n'



kan seriöst inte sluta tänka på dig Nicolas Kleimert när jag hör denna låt seriöst. jag måste verkligen skriva av mig om dig när jag hör denna låt. Nicolas Kleimert jag hoppas och vill verkligen att de ska bli du och jag igen men de är ju igen ide om vi blir tillsammans igen om du inte har nåra känslor kvar för mig. asså jag.. har accepterat att de är nte du och jag igen men när jag är så kär i dig så gör jag lixom allt för att få dig tillbax. de var du som gjorde mig glad. de var du som gjorde mig lycklig. de är du som alltid stöttar en när den mår skit och de gör du nu när jag mår skit. jag är så himla glad att du alltid finns för en när den mår skit. finns för dig också, tveka aldrig på de. hatar känslan och känna att jag är stor här ensam utan dina ord när du sa " jag älskar dig " och m.m. de känns så himla bra att vi är så himla bra vänner fast vi har varit tillsammans en gång i tiden, brukar inte bli så bra vän med dom som jag har varit tillsammans med men med dig är jag verkligen bra vän med fast vi har varit tillsammans en gång i tiden. de jag ville säga till - tack för allt, tack för all stöd! jag accepterar dig för precis den du är gubben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0