- idag / igår

igår ; efter jag och sara hade ätit så var de nåra killar som skrev på facebook - vi knullar idag, Man bara aha ? de låter ju mysigt. vi bara - kom då :) då gjorde dom det;o sen så gick dom in i saras hus och allting, haha. tro inte att de hände nånting :s men sen kom eric och linus och ah, höll på ;) dom låste ut oss och allting.. nyckeln var liksom där inne.. men sen kom vi in som tur var.

idag ; igår sov jag över hos sara, vi hade de mys kvälll. när vi vaknade idag runt 8:00 så smsade vi typ alla och frågade om dom ville hänka med till donken och äta, och då sa William "ja, visst" :) så när jag och sara hoppade på bussen så på andra bussholmplatsen hoppade philip och linus på dom skullle skejta någonstans. men dom föllde med oss istället och åt på donken och sedan så drog tom till skejtplanen. efter när jag hade ätit klart mina två mc flurry *stavning* så gick jag,william bara runt och snackade och hade de skööjigt. ska nog vara med william imorgon också:D tjock nice. vid 5 tiden så drog alla vi till viby och hoppade av vid vibyplan där linus och philip var så då var vi med dom sedan kom nåra till killar. hörs senare!


kommer du ihåg rebecca?
när sara b' gjorde denna bild på oss ;$ i webb ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fyfan va ni e roliga!! :)



eller jag menar grymt jävla patetiska..ni skämmer ut er !!

2010-07-02 @ 15:21:44
Postat av: sara

haha ska du säga som är så feg att du inte vågar skriva vem du är!!

haha de e snarare du som är den patetiska i det hära

2010-07-05 @ 11:56:40
URL: http://allasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0